kneusje mag naar huis - Reisverslag uit Trevignano Romano, Italië van PatriesenIrene - WaarBenJij.nu kneusje mag naar huis - Reisverslag uit Trevignano Romano, Italië van PatriesenIrene - WaarBenJij.nu

kneusje mag naar huis

Door: patricia

Blijf op de hoogte en volg PatriesenIrene

03 Augustus 2014 | Italië, Trevignano Romano

Op de valreep nog even een klein berichtje.
Vandaag naar huis. Het spettert nu hopelijk straks droog om alles in te pakken. We laten ons naar het vliegveld brengen aangezien ik sinds mijn verjaardag ben veranderd in een kneusje :-( ouderdom komt met gebreken maar zo snel????
Vanaf mijn verjaardag 2 dagen aan de camping wc gekluisterd met iets van een virus op mn darmen. Geen Rome dus.
Gisteren dan wel naar Rome, erg gaaf en veel gezien.
Nu stond ik sochtends op met een dikke enkel. Ik was erg gestoken door muggen en nog meer? En had in mn slaap liggen krabben eraan. Maar goed maakt niet uit en de hele dag lopen in de hitte. Tegen het eind vd dag kon mn enkel niet meer dikker en kwamen er blaren op en kon ik hem amper nog bewegen. Gaat lekker zo. Sjonge zeg. Fiets je 2323 (!) Km zonder problemen en dan dit.
Misschien mag ik nu met het karretje naar de gate op het vliegveld haha.
Mjn schoen en slipper passen niet dus moet op ireen dr vunzige teenslipper. Dat zal lekker ruiken in het vliegtuig.
Wel, genoeg geklaagd.
Iedereen weer bedankt voor alle berichten. Dat vonden wij weer heel leuk.
En tot volgend jaar :-))
Ciao e arriverdeci

  • 03 Augustus 2014 - 11:19

    Tony Waardijk:

    Nou nou, dat is een vervelend einde van jullie reis he!! Maar al met al heb ik genoten van jullie reisverslag. Ik wens jullie een hele goede terugreis en heel veel beterschap Guido en Tony

  • 03 Augustus 2014 - 12:19

    Corrie Hartog:

    Goh wat sneu nou, hebben jullie zoveel meegemaakt en nu zo afsluiten,ja dat is balen.
    Maar jullie hebben wel heel veel goede en leuke dingen ((en uiteraard ook vervelende)) om op terug te kijken,
    Ik wens jullie een hele goede reis terug naar huis, en beterschap Patricia.

    Hartelijke Groeten

    Corrie

  • 03 Augustus 2014 - 13:28

    Elvira En Gerton:

    Jemiggg, wat een ontzettende pech!! Dat is geen leuke afsluiting van jullie fietsavontuur...maar wat hebben jullie veel meegemaakt! We hebben genoten van jullie gezellige berichten en keken er telkens naar uit!
    Patries, wij wensen je heeeeeeeeeeeeel veel beterschap en sterkte! En Ireen, jij ook het allerbeste hè...een goede terugreis en we spreken elkaar gauw weer! Veel liefs van Gerton en Elvira

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

PatriesenIrene

Fietsend genieten en ontdekken. Hier kun je onze reizen volgen.

Actief sinds 25 Juni 2014
Verslag gelezen: 579
Totaal aantal bezoekers 10494

Voorgaande reizen:

03 Juli 2015 - 01 Augustus 2015

Fietsen langs de kust van Zuid Engeland

27 Juni 2014 - 03 Augustus 2014

Op de fiets naar Rome

Landen bezocht: