foto's en video's - Reisverslag uit Saint-Blimont, Frankrijk van PatriesenIrene - WaarBenJij.nu foto's en video's - Reisverslag uit Saint-Blimont, Frankrijk van PatriesenIrene - WaarBenJij.nu

foto's en video's

Blijf op de hoogte en volg PatriesenIrene

21 Juli 2015 | Frankrijk, Saint-Blimont

Net nog foto's toegevoegd aan verslag van gisteren. Valt niet mee want veel foto's worden niet goed geladen en zo ben je de avond aan t aankloten op deze site die niet goed werkt. Zo hebben we al 3 video's geupload die volgens mij niet zichtbaar zijn...pffff.
Inmiddels zijn we Dieppe voorbij. Daar hebben we vandaag voor omgereden voor een verandering van 'decor'. Na alle graan-en maïs heuvels en alle stille dorpjes, de koeien als enige levende wezens en veel motregen in de ochtend, weken we van de route af om door Dieppe te fietsen met een pelgrims kerk st. Jacques.
S middags zelfs zon in Criel sur Mer!
Nu als enige toeristen op de camping municipal in Saint Blimont. Er schuift een stook wolken voorbij hier waardoor onze was weer niet drogen wil...uhm dat hangen we straks weer op in onze binnen tent van 2x1, 50m en stoppen we morgen weer vochtig in de tas...
Rarara hoe alles ruikt...naar natte hond:-D

  • 21 Juli 2015 - 21:30

    Annemiek:

    Haha, de meeste foto's heb ik kunnen zien, op 1 na. De video wil niet zo lukken ........ ik zie het beginscherm ....Irene op haar kant (!) en dan krijg ik reclame (2 x een pizzaburger en 1 x Loreal mascara waar je echt niet van uit gaat zien) en dan wordt het scherm zwart en krijg ik wel een prachtige kerkklok te horen ......... Goed geprobeerd hoor meiden, jammer maar we houden hem tegoed !

    Veel plezier !

  • 21 Juli 2015 - 21:36

    Elvira En Gerton:

    Jullie hebben leuke foto's gemaakt hoor...jammer van de video's, maar die zien we vast nog wel een keertje!
    Stinkt de was naar natte hond? Gelukkig hebben jullie geen buurtjes...anders hadden ze misschien wel gedacht dat jullie ook een hond bij jullie hadden...haha...
    Succes hè! Byeeee, liefs!

  • 22 Juli 2015 - 13:36

    Sylvia:

    Hoi allebei, jullie kunnen schrijfstersvan reisverhalen worden! De meeste foto's waren zichtbaar en het filmpje kon ik ook redelijk afspélen. Die was, die naar natte hond ruikt doet me herinneren aan onze gymschoenen na een maand interrailen. Die stonken ook zo verschrikkelijk dat we ze niet meer bij ons eigen bed neerzetten, haha. Hoop dat het vandaag droog is bij jullie en dat de ergste stank wegtrekt.
    Groetjes en succes weer verder,
    Sylvia

  • 25 Juli 2015 - 08:53

    Lucia:

    Lekker hoor, natte hond ;)

    Ik geniet erg van de foto's, filmpje heb ik geloof ik gemist ofzo, maar die kom ik wel bekijken als jullie terug zijn!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

PatriesenIrene

Fietsend genieten en ontdekken. Hier kun je onze reizen volgen.

Actief sinds 25 Juni 2014
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 10470

Voorgaande reizen:

03 Juli 2015 - 01 Augustus 2015

Fietsen langs de kust van Zuid Engeland

27 Juni 2014 - 03 Augustus 2014

Op de fiets naar Rome

Landen bezocht: