britten zonder wifi - Reisverslag uit Wight, Verenigd Koninkrijk van PatriesenIrene - WaarBenJij.nu britten zonder wifi - Reisverslag uit Wight, Verenigd Koninkrijk van PatriesenIrene - WaarBenJij.nu

britten zonder wifi

Door: patriesenirene

Blijf op de hoogte en volg PatriesenIrene

10 Juli 2015 | Verenigd Koninkrijk, Wight

Eindelijk een update. Nergens Wifi op campings. Hooguit in een koffietent waar we dan ff snel whatsappen. Maar geen verhaal klaar hebben staan om op de blog te zetten. Dus nu van te voren schrijven en hopen dat de knip-plak functie werkt...

Vlissingen met de ferry naar Breskens. Sloot aan op de trein dus prettig . Het leek daar al buitenland met de stranden. Het was Toen nog mooi weer en het vakantiegevoel kwam al op.bij de boer geslapen op z'n kampeerveld.

In 1 dag België doorgereden.
Net over de grens op n caravanpark gestaan met Afrikaanse toiletten: Hurk dus...en wij dachten dat t Franse toiletten zijn, zij noemen ze dus afrikaans.
Zondag op zoek naar de boot. In Duinkerke verdwaald, beschrijving klopte echt niks van. We hebben alle mogelijke interpretaties uitgefietst maar kwamen nergens. Toen was daar een engel op een racefiets: Geen blonde strakke meid maar een mevrouw op leeftijd en zij heeft 6 km voor ons uit geracet: Op dr lichte fietsje tegen de wind in en wij er zuchtend en steunend met onze zware fiets erachteraan. Ik dacht ik laat haar niet meer dan 5 meter uit m'n wiel gaan, straks is ze weg en dan weten we echt niet waar we zijn. Maar dat viel dus niet mee. Maar goed we hebben de boot uiteindelijk gevonden. Toen we stonden te wachten in de rij begon het te gieten en waren we net voor de echte stortbui op de boot.
In Dover waren de toppen vd kliffen in mist gehuld en was het fris.
Gelijk aan de klim over een modderpad. In folkstone op de camping.
Boodschappen gedaan. Een oude man met 3 tanden vroeg of ik vroeger een man was geweest....want een vrouw kan niet zo lang zijn en hij vond dat we mooie tanden hebben hihi dat is al snel als je er zelf nog maar 3 hebt :-)
Savonds koud en snel de donzen slaapzak in.
Volgende bericht ff apart voor het geval de site crasht.....

• 12 Juli 2015 - 14:58

Tony Waardijk:

Hoi lieve nichten van mij en Guido
    Leuk dat jullie weer samen op reis zijn en je verslag met ons willen delen. Ik heb zo nu en dan wel moeten lachen, om wat jullie schrijven hoor. Ik hoop dat het jullie goed mag vergaan en mogen genieten van al het schoons wat jullie ongetwijfeld onderweg te zien krijgen. Pas goed op jezelf en doe vooral voorzichtig, We willen jullie nog niet missen hoor. Veel liefs een goede reis en behouden thuiskomst Daggg GUTO xxxx

• 25 Juli 2015 - 08:27

Lucia:

Ooooo jongens... Meiden bedoel ik!!! Hahahahahaha wat een verhalen al.
    Ben benieuwd naar de volgende :)

Xxx